søndag den 10. april 2011

LONDON UPDATE #3#

KAOS.
Huset er blevet solgt. Det er selvfølgelig som udgangspunkt en god ting for ejerne..
MEN den rigtig belastende ting er, at de nye købere flytter ind allerede d. 19/4!
Det er selvfølgelig først om 10 dage, MEN dagene op til dér, vil blive brugt på at tømme huset for ALT. Kaos!!
SÅ hvis jeg ikke har lyst til at bo alene i et stort hus uden møbler, skal jeg til at tænke hurtigt.
(Bo er jo i DK fra imorgen af).
OG da jeg har besøg af mor og søster fra på fredag, kræver det helst at jeg finder et sted hvor de/vi også kan være.
Jeg tror, hvis jeg/vi er heldige, at vi kan bo hos Phoebs familie. De bor i et stort og dejligt hus i Nordlondon - et LANGT dejligere sted, end Catford. Smukke grønne områder, søde folk, velholdte huse, fin lille by og stadig ok tæt på byen.
MEN, så skal jeg til at flytte alt vores lort tværs igennem byen, op og ned i Tuben, med min dårlige ryg. Fest!
Og jeg skal ha købt/skaffet en kuffert mere. Vi fylder desværre lidt mere, end vi gjorde for 2-3 måneder siden.
OOOOG, Augusta, Ida og Sebastian kommer d. 6-9/5, som jeg helst også ha' placeret et sted i byen, der ikke ruinerer mine gæster.

London er LIDT besværlig lige nu!!!!!

- Og jo, jeg kunne jo bare tage hjem - men jeg synes det er uhøfligt at invitere folk på besøg i London, og så ikke selv være der!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar